Alla inlägg under februari 2010

Av Linda - 12 februari 2010 04:50

  


Fredag och helgen stundar!! Veckan går fort. Träningen igår i stallet vad jättetrevligt.Vi var många ca 13-14 hundar. Carmen jobbade jättebra,så där är jag nöjd oxå.Idag tror jag vi skall promenera faktiskt. Natten har varit kall men inte lika kall morgon som igår...-8 BARA *L*...jaja hoppas det SNART töar bort allt och man får lite vårfeeling.

 

Ha det!

      

Av Linda - 11 februari 2010 04:50

 

GOD MORGON ALLA!!!

 

Vaknar till en kylig morgon...-15grader..FY FARO! Ser oxå att det är väldigt isigt ute,så nu gäller det IGEN att hålla tungan rätt i mun när man går.Idag är det träning i stallet...roligt! Skönt att det inomhus,fast varmt är det inte, men man kan ta av sig vantar och EN jacka iaf.  Det trevliga sällskapet vid fikat och under träningen värmer.

 

  

 

Ha det!

 

      

 

 

Av Linda - 10 februari 2010 04:50

GOD MORGON ALLA!!!

 

Vi har fått mer av den fallanden vita skit varan ..."snö" och det snöar ff. Det finns ingen ände på denna vinter...suck!

 

 

  

 

Vi får se vad vi hittar på idag.

 

Ha det!

 

        

Av Linda - 9 februari 2010 04:54

Igår bakade jag "Lindas kanelbullar"...de är liiite speciella....mycket gött i dem.

 

  

 

Gött att ha med sig till träningen i stallet till fikat.

 

Vi får se vad som händer idag,ingen aningen ännu!

 

Ha det!

 

      

 

Av Linda - 8 februari 2010 04:50

    


GOD MORGON ALLA!!

 

Har inga direkta planer för dagen mer än att jag skall till apoteket införskaffa mer försvarets hudsalva till carmens tassar.Det går åt mycket denna vintern.

 

Ha det!

 

      

 

  

Av Linda - 6 februari 2010 04:54

 

(förra åretsbild,mycket mer snö i år).

 

 

GOD MORGON ALLA!!

 

Idag är jag seeeg som attan,trött...tror det omslag i vädret igen mår inte så bra.Jag skall tvätta för mamma i efm men det går snabbt.Jag får ta lungt idag.

 

Ha det!

    

Av Linda - 5 februari 2010 04:50

  

 

GOD MORGON ALLA!!

 

Nu är det dax för kyla och lite sol igen..ett j****vla hoppande fram och tillbaka. Vaknade i morse till -9 grader och allt ute som igår töade var nu stenfruset....suck! Det är svårt att gå då,delvis att det halt + att det är sååå förbenat knöligt och knaggligt i snön som har massa isklumpar i sig.

 

Ikväll skall hjälpa mamma med att tvätta håret på henne efs hennes hemhjälp blev sjuk och de säkert kort med folk där oxå.I morgon skall även tvätta för henne,de har inte hunnit ännu,så jag gör det var 14 dag,då blir det iaf inte för mycket tvätt.Fast har de tid så tvättar de.Inte lätt att för dem att få det gå ihop heller.

 

Ha det!

 

        

Av Linda - 4 februari 2010 05:00

 

GOD MORGON ALLA!

 

Idag blir det äääntligen dax dör oss få träna lite i stallet efs vi missade förra veckan då jag blev sjuk.Det skall bli kul.Det är så mysigt med lite fika osv.Sedan blir inte så mycket denna dagen efter det för jag kommer bli rätt trött sedan.

 

 

 

Vi är betydligt mer nu än när denna bilden togs!

 

Ha det!    

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards