Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Linda - 27 februari 2010 04:48

GRATTIS TEAM NORBERG I DAMCULING SOM TOG OS-GULDET MOT KANADA!

 

 

GOD MORGON ALLA!

 

Idag vaknar jag till regn...DET var lääääänge sedan och 2+,fast jag vet att vi skall få den vita skiten igen + kyla men igår var underbart att se asvalt igen....DET har man inte gjort på mååååånader.

  

 

Vad som händer med min mamma idag vet jag inte,men igår var hon iaf på ultraljud och kollade mage/buk och njurar...det var ok.Nu har tjötade jag på henne igår att propsa på läkaren på ronden idag att ta en röntgen på hennnes rygg & axel...vi får se hur det blir.De söker efter en medicin som funkar på mamma som tar bort hennes värk.Hon fick en ny igår,så vi får se hur den är. Jag hoppas hon iaf får stanna under helgen och det bästa vore även hon var kvar på måndag oxå.Vi får se! 

 

Ha en trevlig lördag!

 

                  

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards