Alla inlägg den 21 september 2009

Av Linda - 21 september 2009 06:53






GOD MORGON ALLA!!!

 

 

 

Tillbaka igen och seeeeg i hela kroppen. Denna veckan går till historien *S*...det har varit i ett...fullspäckat. På söndagen hade vi i klubben uppvisning hos clarebergs ridklubb som hade en familjedag.Vi startade runt 12,30...då blev jag helt plötsligt så trött att jag knappt kunde prata...sluddrade lite och fick inte fram vad jag skulle säga...carmen hörde nog inte mina komandon *L*.....försvann efteråt sedan...vet inte om det har att göra med all stress denna veckan eller åskan som jag senare hörde på kvällen...båda kanske. Jag måste ta det lugnare,fast ibland hamnar allt på samma vecka.

Uppvisningen var jättetrevlig och vi var ett gott gäng som visade både lydnad och agility för publiken.Fritt följ,rutan,platsen och en taskig inkallning och fjärrdigering pratar vi inte ens om *L* blev det...i agility var hon som vanligt "på"....det var nog underhållande!

 

 

 

Ha det!

 

{#emotions_dlg.laughing}

 

 

 

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards