Alla inlägg den 2 september 2009

Av Linda - 2 september 2009 06:48



GOD MORGON ALLA!!!




Då är vi tillbaka igen till det gråa trista vädret och det skall bli regn hela veckan utan söndag...OVANLIGT!!..fast igår var det gött,fast det var nästan storm. Idag skall carmen & jag ta det lugnt...ingen träning. Vi har tränat många dagar i rad nu + kurs igår,så en dag med paus och skön promenix är bra för både henne och mig. Kursen igår igår gick väl sådär,var väl ok,fast hon kan bättre i vissa moment,men jag ser att det kommer mer och mer...fokusen alltså.

Idag kommer hemtjänsten och städar för mamma för 1:a ggr...hon är nog liite nervös för det,fast hon vill inte säga det *L*. Hon skulle fått det tidigare,men det har varit mycket hinder i vägen,men nu får hon en tjej som hon verkar trivas med. Hon har även fått tid... ÄNTLIGEN till sjukgymnasten tor den 10/9 kl 9,45 och då hjälper våra vänner i Säve med skjuts dit och hem efs hon ännu inte fått färdtjänst. Jag skall med,så då blir det inget på klubben.Jag sagt till mamma att sedan inte ta torsdag...dumt! Hoppas nu att detta hjälper annas vet jag ingen råd!





Ha det gott!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards