Alla inlägg den 11 september 2009

Av Linda - 11 september 2009 06:40




GOD MORGON ALLA!!!

 

 

 

Vaknade idag till en kall morgon...5 grader..burr!..fast klarblå himmel och en stark lystande måne...man frös änna om händerna när man gick morgonrutten i morse med vovven. Igår var det brittsommar..HÄÄÄÄRLIGT!..Coolde har lovat fint och gött väder hela veckan...hoppas det!

Igår var jag med mamma på första besöket hos sjukgymnasten i backa. Det var mycket information och pappir naturligtvis. Våra goda vänner i Säve körde,för mamma har ännu inte fått färdtjänst...tar 4v,så det blir ca slutet av månaden ungefär.....allt tar sin tid!


Idag blir det handling för mamma och träning med min vovve på morgonen.Lördag & söndag är jag hos mamma...jag skall tvätta för henne och duscha henne + att vi äter ihop,vilket är trevligt för oss båda. Har en bra helg...vi ses igen på måndag!

 

 

Ha det gött!

 

Skrattande

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards