Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Linda - 14 maj 2009 06:36





God morgon alla!!!




Idag vaknade jag med huvudvärk och slö och trött.Jag har sovit bra inatt iaf. Det är genom mulet och det skall bli regn...hänger i luften. Nu hörde jag på radion, att det även skall åska...där är förklaringen till min huvudvärk och trötthet....det ligger iaf i luften.Jag tror jag bara tar det lugnt idag och låter carmen springa av sig på klubben.

Jag var även nere en stund i går kväll och kolla på rallylydnanden,fast det blev inte så länge....det var änna kallt!

Mamma var hos ortopeden i går ang sin hammartå! Den skall hon operera. Hon får en kallelse, troligtvis blir det under juni månad.Sedan får hon ha en specialsko på sig i 5 veckor och hålla sig i stillhet...fast hon få gå på den....lite naturligvis,men inga sträckor.Jag får hjälpa henne med handling,tvättning och städning då...det ordnar sig säkert......

**********
Jag skall handla lite middagsmat idag oxå....fisk!...gött! Kokt torsk med äggsås.



Ha det gött!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards