Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Linda - 11 maj 2009 06:35




God morgon alla!!!





Idag ser det ut att bli en solig dag...skönt! Fast det är inte så varmt..tyvärr!!! ..luften är kylig,änna som förvåren liksom,sedan är jag trött på denna blåst.Nu blåser det inte,men det skall bli 5 s/m.Vi hade bara 3 grader varmt i morse inte mycket,fast de lovar iaf 13-14 grader alltid nått.

Idag blir det grusträning på fotbollsplanen.Viktigt att få träna på det underlaget oxå.Det blir idag och mörn,sedan 2 dagar vila från träning och på fredag "lätt träning"....lite påminnelse *L* inför lördagen. Nu skall jag strax packa ner allt som skall med för träningen...kaffet är viktigt *L*!

**************************************************
***


************************************************

KL 10,40

Hemma igen efter ett bra och nyttigt träningspass på fotbollsplan.Det gick bra,fast guuuuuuuud vad hon är störningskännsling på fjärren ( men det är ingen nyhet). Lillemor kom precis när vi jobbade med fjärren,vilket gjorde att hon inte kunde fokucera alls.Det är bra med störningar. Hon måste lära sig det. Jag backade på fjärren idag.Belönade ögonkontankt,och första sittande och jobbade mig fram så..tills jag var nöjd.Nu blir det mat och vila .Ha det!

Ha det gött




Ha det gött!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards