Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Linda - 10 maj 2009 06:37




God morgon alla!!!





Solen verkar komma upp idag,men om det kunde sluta blåsa så förbenat på dagen...vinden är kall,ja just nu är det INTE sommarvärme här iaf....oj var man väntar på den skall jag säga.Det skulle vara sååå skönt att gå i shorts, linne och sandaler......bara tanken får mig tråna efter sommar och sol!

Idag skall jag träna på klubben (igen) *S*...jag vill ju använda mycket lukter som störning ++ att jag vill köra hoppmomentet. I morgon och till onsdag blir det grusträning,sedan vila 2 dagar. Det bra att lägga in träningsfria dagar.Både för än själv och hunden.....göra något annat.När vi har haft våran avslutning på klubben den 24/5,då är det sommarlov från träning (inte mer än någon friträning).Vi skall bara göra andra saker som spåra,skogspromenader,agility och naurligtvis skall carmen bada som hon älskar.Skönt att vara ute en sommardag.


Ha det gött!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards