Alla inlägg under november 2007

Av Linda - 21 november 2007 06:42



HEJ ALLA!!!!




Hoppas alla mår bra!!! Själv hankar jag mig fram..med värk...så är det bara.Julen står snart vid dörren...den ser jag INTE fram till...bara ångest laddad. Det blev så efter pappas bortgång.Förr var jag ett riktigt julfreak,men nu vill jag bara att allt är över...helst hoppa över skiten.

I dag skall jag träffa gittan,bodil och lillis på klubben...det skall bli trevligt! Jag har med mig lite "Pippakakor" *S* till kaffet!

****************************

KL 10,30

Hallå igen!

Hemma igen efter en stund på klubben.Det blev gittan och jag...bodil och lillis hade annat för sig *L*.Vi fikade och småpratade lite och underhöll våra dogs.Gittan åker ju på Måndag till brasse landet "kanske" det var sista gången jag ser henne innan hon far iväg...man vet inte!Nu väntar mat och vila! Ha det!



Ha en fin dag,kram!



Av Linda - 20 november 2007 14:36


HEJ ALLA!!!!

Tog mig till sjukgymnasten med mycket möda i dag....det var skit seeegt...pga all värk i kroppen,yrsel och en jääävla trötthet.Mamma mår inte heller så bra...sviterna efter luftvägskarren tog hårt på henne och sänkan skall hon försöka få ner genom att öka lite på sin kortison dos.Vi hjälps åt med Carmen...men jag gåt ut med henne så mycket jag kan...men jag orkar inga promenader som jag mår nu...men det kommer säker bättre tider,för denna tiden är skit för mig + dålig sommar oxå.


Ha en forsatt bra kväll,kram!


Av Linda - 19 november 2007 06:40




HEJ ALLA!!!!!



Ingen bra dag för mig idag.....I natt hade jag fruktansvärt värk i kroppen och vaknade med yrsel och huvudvärk....så jag är inte rolig alls idag *L*.Det jobbigaste är att jag skall till optikern kl 11...vi får se om det släpper annars vete katten.Brorsan var hemma hos mamma igår för att gratta mig i efterskott...jag fick presentkort på Kappahl...bra!

****************************


Kl 12,10

Hemma igen efter att varit hos optikern i bäckebol.Jepp det var som jag trodde...min ögon hade blivit sämre.Min ep-medicin tar lite på ögonen men det är sådant jag måste ta..tyvärr!På 3 år har ögonen och dess brytningsfel ändrats + att jag nu oxå fått ålderssyn med.Jag har dyra glas...för jag är ljuskänslig mot solljus,däför har jag mörkat glas i solljus och de är dyra.Bågande var bland de billiga 1245:-...ändå gick det på 3600:- med undersökning.Tur att jag får 2000:- av mamma.Bågarna gå lite i lila.Nu skall jag vila.Ha det!



Ha en lugn och fridfull dag,kram!


Av Linda - 18 november 2007 07:43




HEJ ALLA!!!!


Söndag morgon! Jag vaknade till en molnig morgon och +7 grader.Idag kommer min bror hem till mamma och mig.Han skall gratta mig i efterskott.Annars så tar jag det bara lugnt...måste det.Jag har sådan värk i kroppen och yrsel...fan man blir såååå trött.Jag återkommer senare!


Ha en fin söndag,kram!


Av Linda - 17 november 2007 06:58




HEJ ALLA!!!!





Så var det lördag igen! Vaknade till en mycket dimmig sådan....men 3+ iaf.Jag har inte besämt mina planer för dagen så det får jag återkomma med.

vi hade som ni kan läsa i gittans blogga prisutdelning i torsdags......GITTANS">http://gittan.bloggagratis.se/">GITTANS BLOGG>

Efter att varit med sedan starten för småtassarna...hoppar jag nu av och lämnar över till nilla och en ny tjej som heter Maria.Jag känner att det blir lite för mycket.Det har varit otroligt roligt alla dessa år och att från 4-5 st till 17st medlemmar per termin fått utökat och gjort småtassarn så populära att vi nu får neka folk....vilket är oxå är synd,men först till kvarn om 10 platser.Jag kommer naturligtvist ner och hälsa på och fika..det är ju så trevligt att titta på ungdomarna.Det jag skall göra i fortsättning är att ha hand om cafet och hoppa in där det behövs hjälp om någon är sjuk eller så.Jag skall själv gå 2 st kurser nästa termin Lydnad och Rallylydnad.Så jag kommer att ha göra ändå!

************************************

Kl 10,20

Det blev en kort promenix till rastgården.Dimman är tjock här i kärra.Pernilla dök oxå upp...2 tankar i en *S*.Det var ett bra tag sedan jag gick dit..likaså för Nilla...tetigt!Panodilen jag tog för huvudvärken i morse,gjorde ingen nytta alls....jag får ta en igen eftermiddag.Nu skall jag äta och vila.Ha det!


 


Ha en bra lördag,kram!


Av Linda - 15 november 2007 06:38




HEJ ALLA!!!



Har ont som faaaaaaaaaan i kroppen.....fan oxå!Jag måste ta't lugnt och mycket vila...kroppen säger ifrån.Jag orkar knappt göra något med min hund...har dåligt samvete för det...men hon är så snäll och finner sig.

 I kväll är det diplom/prisutdelning för alla kursdeltagare i klubben.Det är alltid lika kul!Jag skall träffa gittan på morgonen på klubben...trevligt!!


Ha en fin dag,kram!


Av Linda - 14 november 2007 06:49




HEJ ALLA!!!



Idag är det narrigt och rått + att det är halt....nu börjar det oxå ....att man måste ha kollen på vad man går så man inte står på näsan....jobbigt! (gnällig i dag *S*).ROPAR HÖGT......VÅREN KOM FORT! *ASG*!...SUCK!

Jag skall ta't lugnt idag...det blir nog klubben en stund på morgonen...känner inte för något annat.


Till middag ärtsoppa!



Ha en fin dag,kram!


Av Linda - 12 november 2007 06:45





HEJ ALLA!!!!



Jag vaknade i dag till -4 grader och en stjärnklar morgon,men väldigt hög och kall luft så man nästan blev lite yr *S*.Idag skall jag ta hand om mig själv.Först skall jag ut med Carmen och efter det skall jag till simhallen och basta.Nu är jag inte en "bastu" människa,för jag har väldigt svårt att andas därinne,men jag måste göra något åt min atrit och värme är bra...så det blir att bita ihop här.Jag får väl ta,t i små snuttar i taget.


Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards