Alla inlägg den 27 november 2007

Av Linda - 27 november 2007 06:29

HEJ ALLA!!!


Idag har jag en del att göra.Först ut med vovven innan jag ger mig iväg till sjukgymnasten..efter det skall jag hämta mina glasögon som är klara och efter det skall jag släppa ut hundarna för nilla..sedan hem fika och hjälpa mamma med juldukarna som skall på.Vi hör senare

************************

KL 15.45


Hej alla! Nu sitter jag hos mamma med nya brills hehe! Foto kommer i mörn på dem.Just nu pustar jag ut efter lagt på dukar och pyntat så fin hos henne.Vi får gäster här på lördag på lunch och då vill man ha lite julefint.I morgon får jag följa med mamma till PRO som gäst..för han som skall underhålla där känner jag oxå..ja hela familjen känner honom..Leif Randers..En götebors profil som var pappas gamla arbetskamrat en gång i tiden...rolig gubbe.Ha en fortsatt trevlig och mysig kväll!



Ha en bra dag.kram



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards