Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Linda - 12 oktober 2010 04:44

GOD MORGON ALLA!!!

 

 

I morse hade 0-gradigt,så natten har nog varit kall med frost (har inte varit ute än). Mamma skall iväg idag till röntgen på Kungälvs sjukhus kl 14. En sjuksköterska åker med,hon skall vara där kl 15....hoppas allt går bra.

 

I går var mycket....först en långpromenad med carmen med fika,sedan handla & apoteket. Väl hemma  åt jag lite,vila,tills bibban öppnade kl 12,för kopering av alla dessa papper som de skulle ha....herregud! Hoppas nu jag fick med allt..stod nästan i knäna av papper *L'. Hoppas man inte glömde något i apparaten det sista,för en tod och väntade....jaja då får de höra av sig,fast lite orolig är man ju ekonomsikt....det är viktigt! Bostadsbidrag är mycket pengar och hjälper mig mycket.Sedan blev lite vila och fika,sedan bakade jag bullar som jag lovat mamma som jag ta med på onsdag.

  

Bullarna!  

Gott med fika på promenixen!    

Carmen vilar!

 

 

Ha det! 

 

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards