Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Linda - 11 oktober 2010 04:35

GOD MORGON ALLA!!

 

Måndag och ny vecka igen! Sicken dag jag hade igår...ojoj! ...det känns idag. Jag skulle köpa nya GORE-TEX VINTERKÄNGOR....åkte iväg till coop..nepp! inga och bäckebool skor hade inte öpnnat...öppnade kl11,så bussen hem igen ut med carmen en stund och sedan lite fika och läste gt. Tog bussen igen vid kl 12 och kollade på bäckbool skor..NÄHÄ! frågade ..Ja säger hon och visar höstdojor..typ jumpador..MEN...KÄNGOR....VINTER...ääää..jag vet inte vad du menar! Men hallå!...KÄNGA! Du kan ha de på vintern och visade de s.k jumpadojorna...hallå! då fryser jag ju...ha en  extra strumpa i. Jag sket i det...gick vidare...vidare vidare....efter 5 affären i sportex,de visste vad jag menade...dåligt! De sa även han. Han sa det är dax att börja beställa känga tidigare,för kylan börjar komma tidigare.

  

 

Mina gore-tex kängor!

 

Idag skall till bibban dra määääängder av kopior till försäkringkassan och till apoteket.

 

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards