Alla inlägg under november 2009

Av Linda - 5 november 2009 06:24



GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Regnat i natt. De säger att idag skall det bli snöblandat regn,vi får se! Idag startar träningen i ridhuset kl 11,30-13,00,trevligt! Vi går väl dit och kör lite lätt iaf.Fast en lite lätt utgång på morgonen före blir det ju och sedan lite i magen innan.Det är mysigt i arenan tycker jag och lite fika med sig.


Ha det!

Obestämd

Av Linda - 4 november 2009 06:22




GOD MORGON ALLA!!!

 

 

 

Håll i hatten i dag.....här stormar det riktigt ordentligt!

Jag håller ff på att ta det lungt (så gått det går) och kurerar mig. vädret hjälper ju inte till heller.

 

Ha det!

Rynkar på näsan

Av Linda - 2 november 2009 06:34




GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Idag blåster det kuling + regn! Jag mår inte bra..värk i kroppen,huvudvärk,trött,yr och lite halsskav...jag tror det är min atrit + en förkylning på gång..inte roligt. Carmens hormonsdväning hoppar i natt kräktes hon,så vi hoppar över VIP-gruppen idag efs det skall vara agility,vilket är en stressfaktor,vi vilar oss.....några dagar *L*

 

 

Ha det!

Rynkar på näsan

Av Linda - 1 november 2009 06:26




GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Mår skiiiiit...riktigt skitdåligt idag! Kroppen värker och känns som bly och kokar på insidan...min atrit..IGEN...suck! trött,denna veckan har det varit mycket,så idag skall jag INTE GÖRA NÅGOT,bara vila,så skönt! Jag känner även liiiiite skav i halsen oxå...kanske en förkylning påväg,hoppas inte det.Jag gurglar mig med saltvatten,det brukar hjälpa.Bara vila idag är det som gäller.

 

 

Ha det!

Rynkar på näsan

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards