Alla inlägg under november 2009

Av Linda - 15 november 2009 06:22



GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Trött och ont idag. Jag var hos mamma hela dagen igår och tvättade och strök juldukar för henne...hon har inte lite heller,en hel bananlåda full. Idag skall jag fixa lite hemma hos mig tänkte jag.

 

 

Ha det!

Rynkar på näsan

Av Linda - 13 november 2009 06:28




GOD MORGON ALLA!!!

 

 

 

Kylig och molnig morgon...0-gradigt,det väntas snö och regn...tvivale!

Jag känner mig vääääldigt trött idag,sov dåligt inatt...ryggen värkte,så det blir lugna gatan idag....måste vila känner jag. Igår kväll hade vi diplom/prisutdel. i våran klubb...carmen fick sitt diplom och jag en underbar vacker orkide med fin kruka till för att jag fixat cafet....jättegulligt! Idag skall mamma prova ut en korsett till sig,våra vänner i Säve följer med,så jag slipper.

 

Ha det!

Rynkar på näsan

Av Linda - 12 november 2009 06:24




GOD MORGON ALLA!!!

 

 

 

Mulet,små duggar och rått...usch!...Solen var är du?

Idag blir det lite träning på dagen kl 11,30-13 i ridhuset...det är mysigt!...många trevliga medlemmar!

Ikväll är det diplom/prisutdelning oxå väldigt trevligt!

 

Ha gött!

Rynkar på näsan

Av Linda - 11 november 2009 06:24





GOD MORGON ALLA!!!

 

 

 

Mulet och lätt smått dugg regn i morse....gud vad jag längtar efter sooool! Idag på eftermiddagen kl 15 skall jag följa med mamma och göra ett örontest på VC,det skall bli intressant och se vad det säger.

En promenix med carmen blir det iaf på morgonen + lite ärrenden efter det.

 

 

Ha det!

Rynkar på näsan

Av Linda - 9 november 2009 06:21





GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Sicken J******vla natt jag har haft med smärta i ryggen...fy f****n! Höst /vinter är inget för min kropp....kallt,fuktigt och tunga kläder och skor som tar på rygg och ben.....VÅR jag längtar efter dig!

Idag är det näst sista ggr på VIP-gruppen...vi få ta det lite lungt,så jag hinner med *S*.

 

Ha det!

Gråter

Av Linda - 8 november 2009 06:20





GOD MORGON ALLA!!!

 

 

FARS DAG!!  Jag tänder ett ljus till min älskade pappa och sänder en tanke till honom...som jag alltid gör ändå!...jag tände på graven förra söndagen.

Ryggen är helt kass....värker och gör hemskt ont...så är det! Idag är kursavslutning i lydnad på klubben,fast jag & carmen kör inte utan jag skall hjälpa till med fikat.

 

Ha det!

Rynkar på näsan

Av Linda - 7 november 2009 06:26



GOD MORGON ALLA!!

 

 

Mulet och 8 grader. Hoppas iaf det blir uppehåll idag och i morgon,för vi är några från klubben som skall städa av IGEN...alla löv som blåst ner,för i morgon är det avslutning. Jag tänker gå ner en stund på morgonen kl 9...fixa lite,för jag kan inte stanna så länge,för jag skall tvätta för mamma. Det blir sibylla mat idag och i morgon...ja inte så dumt det heller!


Ha det!

Obestämd

Av Linda - 6 november 2009 06:26



GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Lite mulet,men det blåser inte iaf...alltid nått,fast det skall bli lite regn under dagen är det sagt...suck!

Idag en promenix med carmen,sedan lite ärrenden som apoteket + affären. Ikväll skall jag hjälpa mamma och duscha henne.

Ryggen värker idag..inte roligt!..jaja så är det!...skulle städat idag,men det går inte idag.

 

Ha det!

Rynkar på näsan

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards