Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Linda - 15 oktober 2009 06:41






GOD MORGON ALLA!!!

 

 

 

Kylig och stjärnklar morgon med en liten måne. Det känns att vintern är på väg...liiiite tidigt! Vi hade -2 grader i morse och det sjunker snabbt på kvällen oxå.

I dag skall jag med mamma kl 10 till läkaren..mycket viktigt besök. Många punkter som skall åtgärdas..speciellt BOENDE PERMANENT...iaf kö.Mamma klarar inte att bo hemma längre och är för dålig för hemtjänst och jag orkar inte längre. Hon får hem mat,städning,larm och färdtjänst,fast jag fixar allt annat. Hoppas det går i genom och inte tar allt för långt tid. Ett korttids boende är uteslutet,tar för mycket på krafterna fram och tillbaka. Naturligtvis skall hon undersökas och förnya vissa mediciner och även få en remiss till sjukgymnasten till en korsett.Hon måste även kolla sina öron,så hon kan få hörapparat. Vaccin för lunginflammation vore bra oxå.Man är lite spänd så man inte glömmer något....man mår ju inte så bra själv heller.

 

 

Ha det!

Skäms

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards