Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Linda - 9 oktober 2009 06:44







God morgon alla!!!

 

 

Idag är jag mycket trött och huvudvärk. sicken dag det var igår. Jag blev orolig för carmens allmäntillstånd som jag tyckte inte stämde. Hon är 9 år skall in i löp. Hon har varit lite hängig till och från sedan måndags och kräks upp maten sedan måndagen och natten till igår bajade hon inne, vilket hon aldrig gjort...inte ens när hon var valp.Det som oro mig mest var all detta drickande av vatten,så jag vågade liksom inte chansa. En granne hjälpte mig hela dagen igår först att flytta över pengar till konto så det fanns att betala blåstjärnan med och sedan köra och hämta oss.

Det var inget fel på Carmen...alla prover var fina. De gjorde ultraljud för att kolla livmodersinflammation (som jag då var rädd för)..men den var jättefin och även buken,så detta är en hormonsgrej inför löp som ger med sig. Det är skönt att veta att man har en frisk hund utöver det. Just nu är hon då trött i perioder,fast jag skall inte träna eller ställa sådana krav efs hennes mage är olag...bara lugna stillsamma promenader. Idag testade jag att MATA henne med 1dl mat,så hon inte hets äter,så får vi se om hon får behålla det.Natten var lugn och fin och hon sov gott...jag med *L*.


Ha det gött!

Flört

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards