Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Linda - 13 juli 2011 04:31

                             


GOD MORGON ALLA!



Idag skall jag ät något "guuuuudomligt gott"....färsk stekt makrill och stuvad spenat och kokt färsk potatis och lingon...det är synd att vi i kärra inte har en fiskebil eller fikehandlare,det saknar jag otroligt mycket,för jag älskar färsk fisk. Vi har haft både bil och handlare,men folk har väl handlat för lite,jag hoppas det kan komma igen i framtiden. Nu får jag åka till angered eller hisings-back,fast angered är närmast. Det skall bli riktigt mumsigt med makrill iaf.


Igår satte jag carmen i duschen....hon fäller såååå förbenat,det hjälper att få väck en del (vilket syns "S"),så idag åker stora röggborsten fram när vi går ut. Nu ska det lösa väck. Sedan få jag ta fram snabeldraken...igen! Det varit sååå varmt och klibbigt,så hon har börjar fälla + att hon varit skendräcktig oxå.



Ha en bra dag!    

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards