Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Linda - 1 augusti 2010 04:54

GOD MORGON ALLA!!!

 

Idag går vi in i augusti. Vart har sommaren tagit vägen? Nu spöregnar det ute,så det blir en grå dag. Det blir nog kluben idag,får ta en långpromenix i morgon istället.Jag skall vattna blommorna hos mamma oxå.Mentalt var mamma lite bättre igår mot i onsdags. Det gick att prata med henne mer,fast hon är orolig och vet natuligtvis inte var hon är. Hon får för sig massa grejer. Jag satte på cdn med ulla billqvist,då lugna hon sig.De har problem att få blod från mamma även från den stora kanylen de satte på IVA som går till en ven bredvid hjärtat,den har troligtvis korkat igen. De fick iaf blod och det nya infektionsprovet visar att det har stigit igen....från 84 till 100...attans! Hon var väldigt trött igår. På e.f kom hennes barnbarn Martina & hennes kille Karl och hälsa på,de bor i Norge...det var roligt.Jag skall till mamma igen på onsdag.

 

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards