Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Linda - 15 februari 2009 06:27


GOD MORGON ALLA!!!

Kylan sitter i ännu här....burrr! Min Atrit har blommat upp igen och är nu inflammerad,vilket den gör i mellanåt.Nu har det var jobbiga väderombyten här ett tag,så det kom väl bara som ett brev på posten.Det som förvånar mig att det höll så länge denna gången.Det jobbigaste är att det kan sitta i så länge innan det släpper....jaja! Ja får ta,t lugnt och vila osv.

Idag sista dagen med sol,redan i eftermiddag mulnar det,sedan heeeeeeeeeela nästa vecka mulet och kanske tom snö....tvivale.Hur roligt låter det då??? Nej nu vill jag ha VÅR!

******************************************

KL 10,10

Hej igen! Hemma igen efter en 1,5 timmes utgång.Jag tog först en liten promenix upp till stallet och runda det och sedan en sväng till klubben där carmen fick springa av sig lite.Lillemor kom ner lite senare,så vi hade sällskap hemåt.Nu blir mat och vila.Ha det!



Ha en fridfull söndag!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards