Alla inlägg under december 2009

Av Linda - 12 december 2009 06:08




GOD MORGON ALLA!!!

 

 

 

Idag är det en kylig morgon -3 grader och stjärnklart. Jag har varit ute med vovven och det var svinhalt....lite skumt i mörkret.

Idag skall sätta upp granen hos mamma och tvätta för henne.

 

Ha det gott!

 

 

 

 

Av Linda - 11 december 2009 05:09




GOD MORGON ALLA!!!

 

 

 

Fredag och snart är denna veckan till ända oxå...det går fort. På söndag är det lucia och våran klubb har uppvisning på julmarknaden i ridhuset,MEN carmen kan inte vara med för hon löper,synd!...hon får hålla mamma sällskap en stund mellans jag är där och hjälper till.

Jag se om jag hittar en liten julklapp till carmen idag...vi får se!


Ha det!

  

Av Linda - 10 december 2009 05:25


GOD MORGON ALLA PÅ NOBELDAGEN!!!

 

 

10:december...dax för den stora prisutdelningen & festen.Banketten är rolig att med alla folk och kläder.

Jag sov bättre inatt,fast är gudatrött.Det är hemskt varmt i mitt sovrum,så jag får ha vädringsfönsret på glänt på natten.

Carmen löper så idag blir det inget ridhus för oss. Jag full stjå med att få ihop det med mamma just nu som börjar svaja ang boende,vilket inte är bra. Man kan aldrig tvinga in någon och från början var det mamma själv som tog detta beslut,fast jag tror inte hon hade väntat att det skulle komma så snabbt. Min hjälp som skall ringa trycka på boendet lite (bättre än mig) , får höra med mamma hur hon vill ha det.Om hon inte vill måste jag släppa henne och leva mitt liv.....annars dör jag!

 

 

Ha det!

  

Av Linda - 8 december 2009 06:21



GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Nu löper Carmen,så där sket sig uppvisningen på söndag. Kunde hon inte hållt sig veckan ut när hon ändå "hoppat" 2,5 månad? *L*....nä inget att göra. Fast hinner jag så kanske jag går upp och kollar iaf.

Mulen och klibbig morgon....+6 grader. Det blir en promenix. Jag skall handla för mamma idag + apoteket.


Ha det!

  

Av Linda - 7 december 2009 06:33




GOD MORGON ALLA!!!

 

 

 

Ny vecka...luciaveckan. Det går fort! Idag är inget roligt väder...snöblandatregn! Hoppas det blir bättre i morgon så jag kan ta en sväng med mamma.Hon blir inte bättre vilket jag vet,mycket värk och all värk hjälper ju inte att ta bort med medicin.Hoppas hon får komma in på boende snart som hon vill.Jag vet inte hur länge jag orkar heller,men måste. ...så är dagens vård! sorgligt! De kan iaf vänta ett samtal och påtryggning från oss efter helgerna.

 

Ha det!

  

Av Linda - 6 december 2009 06:15



GOD MORGON ALLA!!

 

 

2:ADVENT idag!....det närmar sig *L*. I dag skall jag bara slappa,behöver det. Jag jobbade skiten ur mig i går hos mamma *L*,så idag är jag trött. Skönt att få softa.

 

Ha en trevlig advent!

  

Av Linda - 3 december 2009 06:26




GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Nu har jag sovit dåligt i 3 nätter,fast i natt tog nog priset. Jag vaknade varje timme...inte bra alls! Fast nu vet jag vad det beror på....en JÄTTE KRAFIG LYSANDE MÅNE. Det kan störa sömnen kraftigt! Huvudvärk i dag oxå,så lite piller blir det + vila innan vi drar till ridhushuset kl 11.

 

Ha det!

  

Av Linda - 2 december 2009 06:30




GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Kall och stjärnklar morgon...-7grader och friskt. Det skall bli sol idag oxå..skönt! Det får bli en härlig promenix med fika. Handling för mig idag oxå och ett besök till apoteket för mamma.

 

Ha det!

  

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards