Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Linda - 15 januari 2009 06:52




GOD MORGON ALLA!!!

Lite kyligare idag..-3 grader och frostigt. Vetten igår var mycket nöjd med min skötsel av carmen och allt såg sååå fint ut...skönt! Det kommer ta ca 5veckor ungefär innan hon har en klo igen,så där rök den fria träningen i stallet,jaja inget att göra.Jag får väl hälsa på kanske iaf.Hon kommer att bli bandagerad så länge hon inte har klo med salva och luftas emellanåt. Hon skötes sig jätte fint när de la om...kanon! Jag vill oxå berätta en gullig sak. När vi satt i väntrummet,så höll de på att göra ett kejsarsnitt på en hund.De sprang i skyttetrafik med dessa nyfödda rottisvalpar.Carmen satt som ett ljus och bara lyssna...helt cool lugn.Innan hade hon pipigt som vanligt. Hon brukar bli stressad och pipig hos vetten...inte ljud.När det var dax för oss var hon hur lugn som helst.Valpfödlsen hade lugnat henne, precis som en lugnade spruta fast på ett behagligare sett då *S*.

Idag ska vi till rastgården + att jag skall hem kolla lite post osv.

Ha det gott!!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards