Alla inlägg under juli 2009

Av Linda - 7 juli 2009 06:34


God morgon alla!!!!




Idag skulle min älskade pappa blivit 80 år om han hade fått levat.Jag saknar honom så otroligt mycket...jag blev liksom halv när han gick bort.Han fattas mig sååå! Just idag är det tugnt och mamma skall till graven tillsammans med min bror och brorsonen och sätta blommor,men jag kan bara inte följa med...inte just denna dagen.



Pappa på klubben!


                                   



Ha det gött!

Av Linda - 6 juli 2009 06:33




God morgon alla!!!





Måndag igen och andra veckan i juli...det går fort. Halva sommaren har redan passerat. Vi har mulet och duggregn,men det är rätt skönt med svalka nu efter sådan hetta plus att vi behöver vatten.Det skall bli ostadigt framöver men vi får fint igen i augusti...vi får se!

Idag blir det en promenix med fika...skönt! Ha det gött!



Av Linda - 5 juli 2009 06:24




God morgon alla!!!




Idag är det mulet plus att det kom några ynkla droppar regn vid halv sex tiden i morse,men det är åska i luften,det känner jag...mycket åska.Jag & mamma reagerar starkt på det. Jag är yr i mössan och mamma är trött och slö.Det blir nog åska eller så smäller det till i någon närkommun.Just nu mår jag skit,så det får gäääärna åska ut.Det blir att ta't lugnt idag.





Ha det!



Av Linda - 4 juli 2009 06:22





God morgon alla!!!




Fin morgon..19 grader kl 5,30. Idag känner jag mig lite trött och seg. Jag sov lite dåligt i natt...lite orolig sömn...så jag är lite trött faktiskt!. Vad f***n skall jag ha till medda??? Man har liksom ingen matlust i värmen heller...detta tål att tänka på *L*.

Idag blir det en promenix med fika,men vart har jag inte bestämt ännu.





Ha det gött!


Av Linda - 3 juli 2009 06:43





God morgon alla!!





Igår runt 16-tiden kom en plötslig regnskur med mega droppar,men lika fort som det kom slutade det....en åskskur! Luften blev jättesyrefattig och klibbig efter det.Jag trodde jag skulle flyta bort, när jag skulle sova på kvällen...det var det värsta!..åskan hörde jag men LÅÅÅÅÅÅNGT bort. Allt var fuktigt i sängen och jag var genomsvett och tom hade svårt att andas.Det var svårt att sova...tvivale! Det är skönt på morgonen...svalt och skönt!..JA jag vet, att jag sagt att vi inte skall gny på värmen,men igår var det olidligt syrefattigt pga åska...det var inget gött!

Idag tror jag att det blir klubben..får se!





Ha det gött!



Av Linda - 2 juli 2009 06:24




God morgon alla!!!



Vädret håller i sig...gött!! Det gäller att njuta så länge det varar och minnas till vintern *L*.Idag blir det en promenix som jag inte går så ofta med fika.





Ha det gött!


Av Linda - 1 juli 2009 06:41




God morgon alla!!!





Solen lyser just nu bakom en slöjhimmel som håller på att dra bort och bli klarblå. Det skall iaf inte bli riktigt så varmt i dag bara 23-26 grader och regnet kommer inte hit till göteborg,vilket hade varit bra...det är så torrt nu....kanske inte så mycket regn som i lund kanske.

Igår kväll var det sista friaträningen i lydnad,men vi kommer i gång igen i augusti. Det var riktigt härligt på klubben.Det kom en del fölk. Jag körde carmen lite lätt,men det är si och så med henne just för hon är skendräcktig,vilket kan göra att hon tappar sin konceration. Hon börjar nu att minska den lite...hon har slutat att bädda och flytningarna är inte lika mycket,men tuttarna är fulla av mjölk och det är mycket lukt och kiss,men sådnat får man bara ta.Det går ju över....lite mindre mat och mycket motion/aktivet,så hjälper man till lite.Carmen löpte i april så,2 månader efter brukar hon alltid bli skendräktig,så i juni gick hon in i den...sedan är det olika hur länge det varar.Nästa löp är i oktober....mitt i kurserna *L*.....som vanligt!

Idag blir det en promenix med fika...känner att vi måste röra på oss lite.





Ha det gött!




Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards