Alla inlägg den 14 december 2008

Av Linda - 14 december 2008 06:57


TREVLIG TREDJE ADVENT TILL ER ALLA!!!


God morgon alla! Så var det tredje advent idag.Jag skall till min mamma och dricka adventskaffe.Idag blåser det ostlig vind..burrr! Hoppas vi får se något av solen.Jag känner mig inte reko.Jag får se om jag följer med mamma på jul/lussefirandet på kärrahus....men adventsfika har vi iaf.

I morgon är det dax för sjukgymnasten..sista innan alla helger,så idag måste jag köpa in lite blomster som jag skall ge henne.Det är mycket nu inför jul...känner stressen,inte bra alls!

Nästa vecka är fullt upp,skinkan skall göras + lite godis + att jag skall på julbord + att man skall väg till graven och tända ljus och pynta med granris dan före julafton.Jag försöker att inte stressa efs jag mår dåligt av det.Jag mår skit som det är.

Mamma och jag skall vara själva på julafton..skönt! Vi skall gå till kyrkan på förmiddagen...känns skönt! Sedan blir det god lutfisk när vi kommer hem och julbord senare på kvällen.Juldagen är lite osäker ännu..vi får se!


Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards