Alla inlägg under oktober 2008

Av Linda - 23 oktober 2008 06:55

 






GOD MORGON ALLA!!!


Ja denna hösten har vi verkligen fått känna på..tvivale! Jag tycker den är bedrövlig.Ibland kan oktober vara riktig fin,rent somrig,men det är ett tag sedan.När hösten kommer sååå tidigt så känns vintern sååååå lång.Veckans väder ser dyster ut med regn och hård blåst/kuling...usch!


Jag skall hälsa på gittan/sven/bodils lydnadskurs på klubben nu på morgonen ....trevligt.Det blir sedan luuuuungt efter det.

*******************************************

KL 11,15

Hemma efter en stund på klubben.En hääääärlig höstsol lyster idag,vi får se hur länge.Gittan uteblev idag,vet ej varför, hoppas hon inte är sjuk,isf hoppas jag att hon snart blir bra..KRAM till dig gittan! Jag hade iaf satt på fikat till kursen och satt fram fika brödet.Nu skall jag äta och vila är sååååå trött.Ha det!


Ha det!

Av Linda - 22 oktober 2008 06:56

GOD MORGON ALLA!!!!


Jisses vad det blåser...och inatt! Det tom blixtrade och åskade igår kväll...alla väder.Det känns inte riktigt motiverat att ranta ut *s*.Idag skall mamma till frissan...kul för henne! Det blir lite handling till dagens middag...spagetti med kötfärssås.Hoppas man får se liiiiite av solen nästa vecka.

**************************************************

KL 10,05

Soooolen kom...kors i taket! Jag och Lillemor tog en promenix runt kärra + en stund i rastgården.Härligt att få träffa lite fölk att tjöt med.Nu är snart dax för lite mat.Hej


Ha det!

Av Linda - 21 oktober 2008 06:54

HEJ ALLA!!

Sicket j****vla väder va`! Det skall bli så här dåligt hela veckan enligt SMHI...tvivale.Det blir att slappa.

Ha det!

Av Linda - 19 oktober 2008 12:55

på pappas grav med 3 st stora ljung och 2st små änglabarn i guld på var sida som jag köpte igår på loppis.Mamma var där och fixade till allt i förmiddags.

I morgon skall jag iväg och ta en del prover.Jag skall vara där när det öppnar kl 8.

Ha det!

Av Linda - 18 oktober 2008 09:46

Hej alla!!


Idag skall mamma & jag gå på loppis kl 10 där vi bor...kan vara rätt kul.Man träffar lite fölk och ser lite saker osv.Vi skall även käka ute för omväxling skull...det blir nått enkelt på Patriks.Vädret ser dystert ut..mulet och duggregn.I morgon skall mamma åka till pappas grav iaf och plantera 3 st stora ljung,så det blir vinter fint där.


Ha det gött!

Av Linda - 17 oktober 2008 11:13

Hej! det var kallt idag och det blev debut för mössa idag.Solen skiner sköööönt,så det gäller att suga in allt från den.Jag har inte så mycket att skriva om.

Ha en trevlig dag och helg!

Av Linda - 13 oktober 2008 06:44

Hej! Ja...det går sakta men säkert...vilket är bra.Jag har gått igenom halva pencilin kuren och känner mig bättre,förutom att bihåhålorna i näsan inte vill riktigt...jaja det ger väl sig.Jag försöker jobba upp min ork och styrka igen i MIN TAKT, vilket är viktigt.Jag har oxå satt upp mål vilket jag inte hade förut.När jag har ätit färdigt denna kuren skall jag ta en del obligatoriska prover oxå...det är mycket med jordigska.

Idag skall det bli regn,men i mörn sol...längtar till det!

Ha det!

Av Linda - 11 oktober 2008 08:46

Jag skriver inte så ofta just nu...det kommer! Jag har åkt på en kraftig och rejäl bihålsinflammation.Jag har haft det en 6-7 gånger,så jag har taskiga bihålor.Mamma var förkyld lite före men jag fick ingen fökylning utan det satte sig på mina bihålor och denna gången ALLA,vilket det jävligaste utav alla gångerna jag har haft det.Värst var ögonen.Jag ser alltid till att ha pencilin hemma,så dagen efter var det bättre,vilket bevisar min riktighet.Jag har även pratat med min läkare så han är informerad.Just nu har jag ingen tur kan jag säga...men men det skall väl ordna sig det med.Mamma går korta snuttar med carmen.Jag får ta det sedan,när jag blir bra.Idag är det riktigt rusk väder...tvi vale!


Ha en trevlig dag!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards